VII JEDAI – Suspés

ACTUALITZACIÓ:

Benvolgut, benvolguda,

En relació al coronavirus, el Departament d’Educació fa saber als centres educatius noves mesures de prevenció amb la finalitat de contribuir a la seva contenció:

El Departament d’Educació insta a la suspensió de tota activitat que organitzin els centres educatius del Departament o qualsevol servei del mateix Departament que no sigui lectiva o curricular, que es faci fora del centre i que impliqui professorat, personal no docent o alumnat de diversos centres simultàniament. Les sortides lectives que impliquin un sol centre es poden mantenir. Aquesta mesura de suspensió té efectes sobre fires, trobades, cantades, certàmens, etc.

Considerant també el neguit d’algunes empreses amb la situació actual així com les “Recomanacions per a empreses i persones treballadores sobre actuacions vinculades a les situacions que es puguin produir per l’efecte de Coronavirus SARS-CoV-2″. Publicades pel Consell de Relacions Laborals de Catalunya.

L’Institut Joan d’Àustria suspèn les activitats previstes pels dies 12 i 13 de març emmarcades en les JEDAI. Aquesta suspensió també inclou les entrevistes exprés (Speed Job Dating) que marquen l’inici del procés de selecció d’alumnat en alternança dual per part de les empreses i la demostració de maquinari d’un CPD a càrrec de CDMON.

Al llarg dels següents dies us informarem de les alternatives previstes per contactar amb els alumnes i afectar el mínim possible el procés de selecció.

Restem a la vostra disposició per resoldre qualsevol dubte.

Aquest curs tornem a organitzar les JEDAI (Jornades d’Empreses, Docents i Alumnat d’Informàtica) en la seva setena edició.

Volem que l’alumnat conegui de primera mà la visió que tenen les empreses dels titulats d’Informàtica, mostrar als docents què està passant fora de l’aula, apropar als assistents a diferents aspectes tecnològics d’avantguarda.

Per tot això que hem dissenyat unes jornades d’interacció entre empreses, estudiants i docents d’informàtica on es treballaran diferents temes d’actualitat dins del món de la informàtica

Portem fent-ho des del 2013 i ho continuarem fent perquè hi creiem