VI JEDAI 2019 – en directe!

Des de fa uns anys a l’INS Joan d’Àustria – i més concretament al Departament d’Informàtica, responsables directes de la docència dels cicles formatius del centre – portem a terme diverses actuacions encaminades a proporcionar al nostre alumnat una formació de qualitat, no tan sols en l’àmbit curricular sinó en molts altres aspectes transversals de la seva formació que no estan explícitament recollits en els dissenys curriculars.

Aquest curs, per sisè any consecutiu, organitzem la Jornada JEDAI (Jornada d’Empreses, Docents i Alumnat d’Informàtica), una experiència que hem institucionalitzat perquè ens faci de pont entre tres grans actors implicats en la formació professional (l’alumnat com a centre i objectiu del procés d’ensenyament, els/les docents com a catalitzadors/res del procés  i el sector productiu que haurà d’incorporar a aquest alumnat).

Volem aconseguir una visió global de diferents aspectes de la Informàtica, família professional que en la seva integritat impartim en el nostre centre. L’objectiu bàsic és poder oferir, cada vegada més, una formació de qualitat, adaptada a les necessitats del mercat laboral, amb les tecnologies més actuals, el més transversal possible i que potenciï les competències professionals, personals i socials que els dissenys curriculars dels diferents cicles formatius tenen previstos.

Volem que l’alumnat conegui de primera mà, la visió que tenen les empreses dels titulats d’Informàtica, que n’esperen d’ells. Mostrar als docents què està passant fora de l’aula i apropar als assistents a diferents aspectes tecnològics, d’avantguarda, que complementin la formació curricular que impartim.

És per tot això que hem dissenyat unes jornades d’interacció entre empreses, estudiants i docents d’informàtica, on es treballaran diferents temes d’actualitat dins del món de la informàtica, sempre relacionant-los amb els currículums dels cicles formatius.

Enllaç al formulari d’inscripció.

Vídeo streaming en directe de les jornades JEDAI 2019