Resolució de conflictes.

Benvolguts i benvolgudes, ens dirigim vosaltreper informar-vos del programa de MEDIACIÓ ESCOLAR.

Volem que la mediació sigui l’eina de resolució dels conflictes que sorgeixen dia a dia entre les persones que convivim a l’institut. Els conflictes són normals i no s’han d’eradicar, però sí que s’han de gestionar.

El mediador, amb imparcialitat i confidencialitat, formarà part del professorat i de l’alumnat i els ajudarà a crear un espai de comunicació i diàleg i, si cal, establirà normes i pactes.

La mediació ha de ser un procés totalment voluntari per a totes les parts implicades.

Creiem que la mediació és una gran eina per al creixement dels alumnes i per a l’adquisició de recursos per afrontar conflictes, sentiments i relacions.

Properament tindrem un full de demanda de mediació que qualsevol persona del centre podrà demanar a consergeria. Al full s’haurà d’indicar la persona que la demana i de quin problema es tracta. Serà totalment privat i s’haurà de depositar a la bústia de mediació.

Ana Belén Jiménez Sánchez

Mediadora en pràctiques