Propera Xerrada “Escola de Famílies”

Benvolgudes famílies

L’AMPA i la comunitat educativa de l’Institut Joan d’Àustria a través del “Programa de Suport educatiu a les famílies” -de l’Ajuntament de Barcelona- i dins del nostre nou àmbit d’actuació “Escola de famílies”, hem organitzat una xerrada sobre un àmbit que considerem fonamental per a les famílies, tutors/res i/o responsables –especialment per a les que tenen fills i filles en edat adolescent o són molt a prop d’arribar-hi-.

L’ús responsable dels dispositius mòbils

Descripció breu de la xerrada: En aquesta xerrada s’explicaran les oportunitats i els riscos de les tecnologies mòbils, els diferents usos que se’n fan per part dels estudiants i quines pautes poden adoptar les famílies per ajudar a assolir un ús responsable i enriquidor.

Formació a càrrec de Mobile World Capital, a través del seu programa mSchools

Data i hora: 25/01/2018  18:00 h.

Formulari d’inscripcions

seguint el següent enllaç https://goo.gl/forms/QRnw1OcSqXZ11vcz2

Període d’inscripcions: Ampliat fins el 22 de gener de 2018

Esperem la vostra participació en aquesta activitat, de l“Escola de famílies”, programada per aquest curs 2017-2018.

Cartell_Xerrada_Mòbils_2018-01-25

Rebin una cordial salutació