Participació al #EfVET19

EfVET19El passat octubre es realitzà a Ponta Delgada (Portugal) la conferència anual sobre els estudis de Grau Mig i Grau Superior a Europa, on l’INS Joan d’Àustria estigué present per compartir informació i expandir horitzons.

Organitzada i distribuïda en diferents edificis per encabir la nombrosa participació, allà es tractaren (entre molts altres) temes transversals sobre com millorar l’educació en el marc comú europeu, la implantació de les noves tecnologies en la millora del procés d’ensenyament-aprenentatge, i sobretot, la creació de projectes comuns entre institucions de diferents països per ampliar i potenciar els coneixements i habilitats de l’alumnat de cicles formatius de cara al seva immediata inserció al món laboral.

Després d’unes intenses jornades en les que es combinaven tallers, exposicions, xarrades… les sensacions que ens havem emportat d’aquesta participació són molt positives i esperançadores per seguir creixent com a institució pública que mira cap al futur projectant el seu alumnat més enllà de les fronteres actuals. Aquesta experiència ens ha ajudat molt per afrontar futures col·laboracions amb institucions d’altres països, per poder així realitzar estades formatives i de pràctiques laborals tant per part de l’alumnat com del professorat i personal del centre.

En breu començarem la promoció al centre de les mobilitats internacionals amb xarrades, missatges a les xarxes socials i articles a la web, però si com alumnat actual o alumnat recent graduat a l’INS Joan d’Àustria en els cicles formatius no pots retenir més a dintre teu l’esperit aventurer, no ho dubtis més i emplena el formulari de participació en mobilitats internacionals, per formar part del proper procés de selecció per realitzar una estada a l’estranger que de segur serà una inestimable experiència vital.

Per més informació, consultar la secció de Mobilitat Internacional de l’INS Joan d’Àustria.