MetropolisFPLab 2: Iniciem un nou projecte!

Aquest matí al CitiLab de Cornellà s’ha iniciat el programa MetropolisFPLab 2 amb la sessió informativa i l’oberta d’inscripció, on com el passat curs, l’INS Joan d’Àustria també ha estat present.

Aquesta segona edició del projecte MetròpolisFPLab es portarà a terme al llarg del curs escolar 2019-20 en col·laboració amb la Fundació BCN Formació Professional i amb el suport d’altres agents del territori com Innobaix, el Port de Barcelona i el Circuit de Barcelona-Catalunya… entre altres, els quals han presentat un total de 9 reptes per a que l’alumnat de Formació Professional aporte idees innvovadores, fresques i impactants, que serveixin per resoldre les problemàtiques reals de les empreses.

Aquesta és una oportunitat única per l’alumnat de Formació Professional per treballar colze a colze amb persones del sector empresarial implicades en la millora i innovació de la seva feina, amb una metodologia diferent a la tradicional, que ampliarà de segur els horitzons i perspectives de gran part de l’alumnat.

Aquí teniu el díptic informatiu per que us feu una millor idea del funcionament del programa, però també podeu trobar més informació a la seva web.

Reptes_MetropolisFPLab2

I recordeu, per participar tant sols haveu de formar grups de (màxim) 4 persones, i expressar el vostre interès al professorat del centre que de seguida us guiarà i ajudarà a treure el millor de vosaltres en tots els aspectes!!!