La gestió DUAL a l´institut Joan d’Àustria

El passat mes de març vam iniciar el procés de selecció d´alumnes i empreses per a la formació en modalitat dual per al cicles de Desenvolupament d’Aplicacions Multiplataforma (DAM) i Desenvolupament d’Aplicacions web (DAW). Aquest procés el vam emmarcar dins de les JEDAI amb una activitat anomenada Speed Job Dating i vam poder amb la presència del Sr. Jose Antonio Andrés Villena, sub-director de Programes i Projectes del Departament d’Educació  i empreses com són: everisGPSgmediabitphyBasetisItequiaminsaitEnzymeDoxserT-Systems.

Gràcies a l´activitat esmentada, a la bona relació amb les empreses i a les sinergies creades, aquest curs TOTS els alumnes que han volgut cursar els seus estudis en modalitat d´estada en empresa ho han pogut fer. De fet, no hem pogut cobrir totes les expectatives de les empreses que encara ens han demanat més alumnes dels que teníem.

Tot això no seria possible sense poder comptar amb un bon equip docent al darrera per a la formació inicial, empreses implicades i uns alumnes motivats.