JdA d’Erasmus a Milà

Aquest curs 2018-2019 ha estat molt intens i variat a l’INS Joan d’Àustria, moltes i molt variades activitats s’han portat al centre tal i com s’ha pogut anar llegint al taulell de notícies de la web. Però aquest curs, a més a més, ha marcat l’inici d’una nova etapa formativa per a tot l’alumnat amb les mobilitats internacionals.

Aprendre idiomes, geografia, ètica i filosofia, matemàtiques, ciències naturals, educació física… tot i més és útil per saber sortir-se’n sol a un país estranger, i això mateix fou el que la nostra alumna Carlota tingué que aplicar a Milà durant els dos mesos que durà la seva estada de treball en la Fondazione Luigi Clerici a través d’un projecte de l’empresa Formatech.

Dos mesos en els que Carlota feu noves amistats, aprengué nous costums i tradicions que per ella eren totalment desconegudes, practicà amb un nou idioma que li ajudà a ampliar les seves mires, i on a més a més, incrementà els seus coneixements informàtics treballant en tasques de manteniment i remodelació de la intranet del centre. Tot un repte que afrontà amb el millor del seus somriures, i que de segur l’ajudarà a augmentar les seves competències personals, professionals i acadèmiques de cara al futur.

Oportunitats irrepetibles que marquen a qualsevol persona per fer-la encara millor del que ja és, i que ara a més de poder-les gaudir l’alumnat de cicles de Grau Mig, podrem oferir-les als estudiants i titulats del nostre centre de Grau Superior. Entreu a la nostra secció de Mobilitat Internacional per saber-ne més, i estigueu atents a l’inici del proper curs…