FIRST LEGO League: Comencem!

Amb l’objectiu d’inspirar en el nostre alumnat l’interès per la ciència i la tecnologia (com a part de les disciplines STEM), a través de programes diferents i innovadors, aquest any iniciem la nostra participació en la FIRST LEGO League.

L’alumnat haurà de superar molts reptes, treballar en equip, resoldre problemes, aprendre què significa la competició amistosa i molts altres valors, que necessita la nostra societat, acompanyats i assessorats pel Marc Gómez (professor de Tecnologia del centre).

Ha estat molt complicat formar els equips, però ja els tenim configurats i a ple rendiment:

• Equip 1: Format per l’alumnat de 1r i 2n d’ESO
  • Equip 2: Format per l’alumnat de 3r i 4rt d’ESO

Ambdós equips porten unes setmanes planificant el repte de la temporada,”HYDRO DYNAMICS“, duent a terme un projecte científic per a resoldre un problema real relacionat amb la gestió de l’aigua i programant els robots que duran a terme les missions encomanades.

Els desitgem que, fruit del seu esforç, arribin a bon port.

PA – Joan Cabrerizo
PC – Adriana Massi