Escape room a la biblioteca

Abans d’acabar el curs, des de la biblioteca volíem premiar als alumnes que més s’han implicat aquest any en el projecte.
Així doncs, hem realitzat una activitat d’escape room amb ells. Tots els alumnes han demostrat molt d’enginy i tots han aconseguit resoldre els misteris que amagava la biblioteca abans que passés una hora!

No obstant això, volem felicitar de manera especial al grup de 1r Batxillerat format per la Silvia Marín, el Abel Garijo, l’Alba Melendres, la Berta Brunet i la Shanza Jabbar, que van aconseguir batre el record i sortir de la biblioteca en només 33 minuts. Enhorabona nois, ben jugat! Per haver quedat en primera posició, rebran l’entrada a un escape room de veritat, que sens dubte resoldran sense problemes!