Aprenent xarxes tot caçant Pokemons

Professor: “I en Picart?”

Alumna: ” No sabem profe!”

Alumne: ” No ha tornat del pati, s’ha quedat caçant pokemons!”

Professor: “Cooooooom?”

Idea! Ens vingueren al cap les formacions d’en  Javi Moreno a les JEDAI i ens vam posar a preparar una nova activitat.
L’alumnat anirà aprenent comandes de xarxes (ping, nmap, arp, ssh, digg, etc.) descobriran màquines i en elles hi trobaran pokemons!! I així va sorgir aquesta activitat on a més l’alumnat es familiaritza amb eines de virtualització i control de versions que usen a segon de SMX.

Oriana Rojas (1er SMX BB):
“L’activitat va ser molt útil per posar en pràctica les ordres que hem estat aprenent, em va semblar una manera molt divertida de fer l’activitat on no només havíem de fer servir els coneixements adquirits sinó també pensar i resoldre endevinalles, em va agradar moltíssim i si ets una persona que li agradin els pokemons ho passaràs molt bé. :eevee: “

Unai Cervantes (1er SMX BB):
El joc està entretingut ja que d’una forma divertida he après diverses comandes sobre xarxes

Santiago Pastor (1er SMX BB):
“Me pareció muy creativa la idea pero, entre que mi ordenador no paraba de dar problemas y que me perdía aunque leyera el enunciado preferí hacer la alternativa.”

Carlos Reina( 1er SMX BB):
“M’ha semblat una idea molt original i refrescant per fer de les pràctiques online una experiència més agradable. M’agradaria molt veure més idees com aquesta”
Francisco Jordan (1er SMX AB):
Está muy guay. El año pasado también me gustó”

Enguany s’ha dut a terme:

• o l’alumnat s’ha muntat l’entorn al seu ordinador.
  • o s’ha connectat a l’ordinador del professorat.

Vegeu-ne un exemple: