1. Ús i manteniment dels Netbooks de l’Institut Joan d’Àustria. | 2 | 0 |
a. Útilització dels netbooks en el dia a dia | 0.5 | |
b. Manteniment del sistema | 0.5 | |
c. Projectar des del Netbook. | 0.5 | |
d. Connexió a les xarxes cablejada, docent, educat1x1 i eduroam | 0.5 | |
2. Google Apps for education al Institut Joan d’Àustria | 10 | 6 |
a. Introducció a les eines ofimàtiques de G Suite. | 1 | |
b. Organització de Google Drive al nostre centre. | 1 | |
c. Ús òptim de l’editor de text de Google mitjançant Plantilles. | 2 | 1 |
d. Ús òptim del full de càlcul de Google. Filtres i fórmules útils. | 2 | 1 |
g. Creació i manteniment de Grups a Google Groups. | 1 | 1 |
f. Ús òptim del correu electrònic. Redirecció, filtres, tipus de safates d’entrada, etiquetes i gestió de contactes. | 1 | 1 |
e. Presentacions amb G Suite. | 1 | 1 |
h. Introducció al Google Classroom. | 1 | 1 |
3. Ús del Moodle Àgora al Institut Joan d’Àustria | 6 | 0 |
a. Bones pràctiques en l’ús de Moodle, sincronització amb Google Drive. | 1 | |
b. Mode edició dels cursos. Creació de tasques. | 1 | |
c. Inscripció d’usuaris (alumnes). | 1 | |
d. Gestió de grups d’usuaris, motivació i avantatges dels grups d’usuaris, inscripció automàtica d’usuaris. | 1 | |
e. Correcció mitjançant rúbriques. Guíes de qualificació. | 1 | |
f. Qualificacions mitjançant el qualificador i bulletí automàtic de qualificacions per alumne. | 1 | |
4. El sistema d’impressió PaperCut de l’Institut Joan d’Àustria | 2 | 0 |
a. Copiar documents, còpia simple, còpia múltiple., configuració de la còpia. | 1 | |
b. Impressió de documents, paràmetres d’impressió. | 0.5 | |
c. Digitalització de documents. Paràmetres de digitalització. | 0.5 | |
5. Feedback al centre | 2 | 2 |
a. Formularis de Google. Disseny, difusió i recol·lecció de dades. | 1 | 1 |
b. Socrative i aprenentatge entre iguals. | 0.5 | 0.5 |
c. Kahoot!, Quizizz i empoderament de l'alumnat. | 0.5 | 0.5 |