Xerrades “Escola de famílies”

Benvolgudes famílies de l’alumnat de secundaria

L’AMPA i la comunitat educativa de l’Institut Joan d’Àustria a través del “Programa de Suport educatiu a les famílies” -de l’Ajuntament de Barcelona- i dins del nostre nou àmbit d’actuació “Escola de famílies”, hem organitzat un taller-xerrada sobre un àmbit que considerem fonamental per a les famílies, tutors/res i/o responsables –especialment per a les que tenen fills i filles en edat adolescent o són molt a prop d’arribar-hi-.

Taller d’estratègia familiar en l’ús segur d’internet i xarxes socials (facebook, twitter) a casa

Descripció breu del taller: El Centre de Seguretat de la Informació de Catalunya CESICAT, adreça aquest taller a pares i mares que els interessi posar en pràctica activitats que proporcionin seguretat a tota la família en l’experiència d’iniciar-se en la navegació per internet i en l’ús de les xarxes socials durant l’adolescència.

Data i hora: 15/11/2016  18:30 h.

Formació a càrrec del Sr. Tomás Moré del Centre de Seguretat de la Informació de Catalunya.

Aforament màxim del taller 18 places

Anotacions importants: En el cas que el nombre de participants confirmats fos més elevat, es reconvertiria el taller al format Xerrada-Demostració (amb aforament limitat).

Formulari d’inscripcions seguint el següent enllaç https://goo.gl/forms/R5kaC9txrjkx4c6h2

Període d’inscripcions fins l’11 de novembre de 2016, com a data límit

Esperem la vostra participació en aquesta i en les properes activitats d’aquesta “Escola de famílies” programades per aquest curs 2016-2017.

Rebin una cordial salutació

Més informació sobre “L’Escola de famílies” 2016-2017