VI JEDAI 2019: Cloenda

2019

Les JEDAI (Jornades d’Empreses, Docents i Alumnes d’Informàtica) estan ja consolidades a l’institut Joan d’Àustria, i com cada any, les organitzem amb il·lusió i esforç col·lectiu.

Com a novetat aquest any, hem organitzat un Speed Job Dating (entrevistes de treball ràpides) amb les empreses que ofereixen DUAL al nostre alumnat de DAM i DAW, i que va ser presentat per el Sr. Jose Antonio Andrés Villena (sub-director general de Programes i Projectes del Departament d’Educació). Un agraïment molt especial per la seva gentilesa! (Veure presentació).

També va comptar amb la presència de la Sra. Emma Colls Agudo (Projectes de Qualificació Professional de la Cambra de Comerç de Barcelona) i de la Sra. Gemma Verdés Prieto (Àrea d’Ensenyaments Postobligatoris i de Règim Especial del Consorci d’Educació de Barcelona). Moltíssimes gràcies pel seu suport!

A més, en aquesta ocasió, vam tenir la inestimable ajuda de l’alumnat de l’Institut D’HOTELERIA I TURISME de Barcelona, que ens van oferir serveis d’hostesses i cambrers. Bon treball! Moltes gràcies!

Tots i totes vam sortir molt contents d’aquesta nova experiència, ja estem pensant en la pròxima l’edició!

També volem agrair la seva col·laboració i/o participació a totes aquelles persones (ponents, professionals, alumnat i professorat) que han fet possible les JEDAI. Sou el cor d’aquestes jornades, sense vosaltres no serien possibles! GRÀCIES!

Es pot veure l’article sobre el “Speed Job Dating” aquí, amb tot el directori d’empreses participants.

També, hi ha disponibles els diferents vídeos i/o articles de les ponències i tallers oferits, a continuació:

Primera jornada (Dia 13 de març de 2019)

Taller: Robòtica amb LEGO Mindstorms

Taller dirigit a l’alumnat de CFGM SMX i impartit per alumnes de 1r a 4t d’ESO. (Veure article).

Taller: App Inventor

Taller dirigit a l’alumnat de CFGM SMX i impartit per alumnes de 4t d’ESO.

Gestors de continguts i botigues online

WordPress i WooCommerce a càrrec de José Conti. (Veure vídeo).

Del software a les soft skills

Més enllà dels coneixements per a ser un bon professional de la informàtica a càrrec de Carles Caño de Presentástico.  (Veure vídeo).

Taller: Scrapping & cryptocurrency APIs

Per David Creus, exalumne de l’institut Joan d’Àustria. (Veure article).

Taller: Mastering Vim

Per Adrià Milan i Alberto Juan. Alumnes de l’institut Joan d’Àustria.

Taller: Telegram Bot Development

Per Sergi Pérez. Professor de l’institut Joan d’Àustria.

Taller: Vagrant avançat

Per Héctor Martínez. Alumne de l’institut Joan d’Àustria. (Veure article).

Taller: Muntatge d’un laboratori de cyberseguretat amb MikroTik

Per Xavier Pegenaute. Professor de l’institut Joan d’Àustria.

Taller: Com fer un Joc-Mobile amb Flutter per iOS i Android

Per Isaac, Jessica i Òscar. Alumnes del centre treballant a Basetis(Veure article).

Taller: Git for power users

Per Moisès Gómez. Professor de l’institut Joan d’Àustria. (Veure article).

Segona jornada (Dia 21 de març de 2019)

Programar y poco más… ¡o eso creía!

A càrrec de Kevin Callejas, exalumne del centre.  (Veure vídeo).

Workshop sobre K8s. (Kubernetes)

A càrrec de Javi Moreno, evangelist en Capside  (Veure vídeo).

El datito feo (IoT y plataforma)

A càrrec de Ramón Antonio HormigoSolution Architect de Schneider Electric.  (Veure vídeo o article).