Torneig FIRST LEGO League: Ja ha arribat l’hora!

L’alumnat de l’ESO que desenvolupa el projecte de robòtica i participa en el torneig FIRST LEGO League anirà aquest dissabte, 3 de febrer, a la Universitat Politècnica de Catalunya (a l’EEBE “edifici A” del Campus Diagonal Besòs) per exposar la seva feina.

Participaran 16 equips, de nois i noies, que ens mostraran la feina realitzada durant els tres últims mesos. Podrem veure els seus projectes científics vinculats amb l’aigua, la defensa dels valors treballats i, com no podia ser d’una altra manera, els seus robots en funcionament intentant superar les proves.

Pel nostre alumnat donar els primers passos en l’àmbit de la robòtica, triar solucions ben diferents per solucionar el mateix problema i compartir experiències i coneixement, amb la resta dels 160 participants, esdevé tota una nova experiència vital.

Us desitgem que la vostra feina pugui ser reconeguda i us agraïm la vostra col·laboració en aquest repte. Ja heu fet la feina. Ara us toca gaudir d’aquest esdeveniment amb els vostres amics.

Ànims i gaudiu de la jornada!!!

Podeu consultar el  programa de la jornada complert.