Temporada de teatre

Toti que aquests dies de final de curs anem plens d’activitats, exàmens, treballs i feina, hem trobat una tarda per oblidar-nos de totes les nostres obligacions i gaudir de l’obra El temps que estiguem junts al Teatre lliure de Montjuïc.

D’aquesta manera donem per acabada la temporada de teatre d’aquest curs amb un espectacle molt especial, ja que una de les protagonistes femenines, la María Rodríguez, una actriu de renom  a casa nostra i guardonada recentment al Festival de Cinema de Málaga, va ser alumna del nostre institut ara fa uns anys.

Esperem il·lusionats les estrenes del  curs vinent per poder tornar a gaudir plegats d’aquesta experiència compartida entre alumnes, profes i d’altres membres de la comunitat educativa de l’INS Joan d’Àustria.