Recital de poesia en castellà

El dilluns 22 d’abril Emiliano Valdeolivas va fer un recital dels poemes més destacats de la literatura espanyola per a l’alumnat de primer de batxillerat de l’institut Joan d’Àustria. D’aquesta manera, anant pels instituts fomentant poesia als alumnes es converteix en una eina utilíssima perquè nois i noies aprenguin més sobre la literatura i la poesia en llengua espanyola des dels inicis fins a l’actualitat.

Emiliano Valdeolivas: és un professor de Llengua Espanyola de reconeguda trajectòria artística, a més de ser un gran cantautor. Ha desenvolupat una important tasca divulgativa en l’àmbit de la “Poesía Cantada” a través de les nombroses actuacions que ha vingut realitzant en els últims vint anys dins i fora del Estat.

Els seus treballs discogràfics més destacats són: (“El Cantar de Mio Cid”, Tecnosaga-1985-99/Correu del Maestre-Méxic 2006  i “Cantología de la Poesía Española”, Gemecs 2006). Com a joglar contemporani, es dedica a recórrer centres educatius, places i teatres, fomentant l’interès per la lectura i la literatura en general. La seva proposta és una trobada poètica i musical participativa, en la qual convida el públic a gaudir sonorament de la nostra pròpia herència cultural.

Tracta de cantar els poemes més destacats de la literatura espanyola des de els seus inicis fins ara.