Jubilacions de professores

Just al final de l’any 2016 ha arribat el moment de la jubilació de tres professores que han desenvolupat la seva bona tasca professional, al llarg dels darrers anys, al nostre institut.

La comunitat educativa, de l’institut, vol agrair-les la seva feina ben feta i la dedicació que han mostrat envers l’alumnat.

Us desitgem que aquesta nova etapa de la vostra vida, sense horaris fixos, juntes d’avaluació, claustres, reunions de coordinació, reunions de departaments, correccions d’examens, preparació de classe, reunions amb alumnat, activitats de formació, trobades pedagògiques, reunions amb famílies, sortides escolars, convocatòries diverses i  … ,moltes altres actuacions, la dediqueu a gaudir de les vostres aficions personals.

Moltes felicitats a totes!

Carme Igual (Catedràtica d'Ensenyament Secundari i Professora de L. Catalana iLiteratura)
Carme Igual (Catedràtica  i Professora de L. Catalana i Literatura)

Mª Jose Martínez (Professora de Geografía i Història)
Mª Jose Martínez (Professora de Geografia i Història)