IV JEDAI 2017 el 29 de març

29 de març de 2017

jedai_logo_sin_fecha_vertical_pequeno

Us podeu inscriure al final de la notícia.

Col·laboren:

evidentia-logologo-capsidelogo-ackcent

1a part

15:30h Obertura de portes de l’Auditori de Sant Martí de Provençals.

15:45h Inauguració de la jornada a càrrec del director del centre.

16:00h Xerrada: “La revolució dels assistents de veu: noves interfícies per al desenvolupament d’aplicacions” a càrrec de Javier Moreno, CAPSiDE evangelist.

16:45h Taula rodona sobre seguretat informàtica amb els experts Jose Navarro d’Evidentia, Humbert Costas i Alex Soler d’Ackcent Cybersecurity.

17:30h Descans

2a part

18:00h Xerrada: “Introducció a GIT” a càrrec d’Alejandro el informático, ex-alumne del centre.

18:30h

Espai 1: Taller pràctic de GIT a càrrec de Moisès Gómez, professor del centre  (aforament limitat, podeu fer reserva).

Espai 2: Taller pràctic de Latch a càrrec d’Hèctor Martínez i VPN a càrrec d’Òscar García, alumnes del centre  (aforament limitat, podeu fer reserva).

20:00h PiscolaBITs de cloenda

Des de sempre, a l’INS Joan d’Àustria – i més concretament al Departament d’Informàtica, responsables directes de la docència dels cicles formatius del centre – portem a terme diverses actuacions encaminades a proporcionar al nostre alumnat una formació de qualitat, no tan sols en l’àmbit curricular sinó en molts altres aspectes transversals de la seva formació.

Aquest curs, per quart any consecutiu, organitzem la Jornada JEDAI (Jornada d’Empreses, Docents i Alumnat d’Informàtica), una experiència hem institucionalitzat perquè ens faci de pont entre els tres grans actors implicats en la formació professional.

Volem crear sinergies positives, entre totes les parts, per intentar aconseguir una visió global de la Informàtica, especialitat que impartim en el nostre centre. L’objectiu bàsic és poder oferir, cada vegada més, una formació de qualitat, adaptada a les necessitats del mercat laboral, amb les tecnologies més actuals, el més transversal possible i que potenciï les competències professionals, personals i socials que els dissenys curriculars, dels diferents cicles formatius, tenen previstos.

Volem que l’alumnat sàpiga de primera mà, la visió que tenen les empreses dels titulats d’Informàtica i el que n’esperen d’ells, que els docents vegin que està passant fora de l’aula i apropar als assistents a certs aspectes tecnològics, d’avantguarda, que complementin la formació curricular bàsica que impartim.

Per tot això desitgem en aquesta jornada aconseguir els objectius marcats i, com a centre, restem oberts a qualsevol suggeriment constructiu, que ens vulgueu aportar per les properes jornades.