HISTORIA DE UNA ESCALERA

Durant el segon trimestre, els alumnes de QB prepararem una obra de teatre. Aquesta idea ha estat impulsada per la professora de castellà Dolors Alesina, però tambe hi treballem des de les matèries d’Educació Cívica (Lourdes Duesca), Educació Visual (Mª Jose Martínez) i Ciències Socials (Lourdes Ardanuy).

Durant aquest 3r trimestre la lectura que hem de fer a castellà és Historia de una escalera, d’Antonio Buero Vallejo. A partir de l’obra, la classe de QB adaptarem el text original i acabarem interpretant-la al teatre. D’aquesta manera, nosaltres mateixos representem l’obra i ens encarreguem del procés creatiu dels decorats, l’atrezzo, el vestuari i el maquillatge, entre altres.

Durant la preparació de l’obra ens ajudarà una professional del món del teatre, que ja ha donat consells a les directores a l’hora de realitzar el càsting. Durant el desenvolupament del projecte, els alumnes vindran els dilluns a la tarda al centre a assajar.

Rodrigo QB