Fem de voluntaris!

Alumnes de 3r d’ESO de l’INS Joan d’Àustria contribueixen al Gran Recapte fent de voluntaris pels supermercats del barri de Sant Martí.
Els passats divendres 30 de novembre i el dissabte 1 de desembre, nois i noies de 3r d’ESO de l’INS Joan d’Àustria van participar com a voluntaris en el Gran Recapte d’aliments que organitza a tot Catalunya cada any el Banc dels Aliments.
Al llarg del matí de tots dos dies es van repartir pels diversos supermercats propers al centre: Condis, Carrefour, Dia, Sorli… Es van posar unes armilles blaves i van fer torns d’unes dues hores per repartir bosses a la gent que entrava a comprar animant-los a participar en la recollida d’aliments per als més necessitats. Molts alumnes van voler contribuir-hi fent també les seves pròpies pancartes. A banda d’això, també van anar fent enquestes i estadístiques sobre el tipus d’aliments que anaven recopilant.
Els coordinadors vetllaven perquè tot funcionés correctament i els aliments anessin deixant-se amb cura en unes caixes de cartró d’una tona que es van anar omplint al final del dia.
La majoria dels nois i noies del Joan d’Àustria vam gaudir moltíssim de l’experiència, tant, que alguns van voler repetir dissabte al matí i segur que ens apuntem una altra vegada quan l’any que ve es torni a organitzar.