Escola de famílies. Properes xerrades i/o tallers

Benvolgudes famílies,

Com a continuïtat de les actuacions desenvolupades en anys anteriors, al llarg d’aquest curs s’han planificat de manera conjunta -entre el centre i l’AMPA- tot un seguit d’activitats que considerem molt importants per les famílies del nostre alumnat.

Les activitats previstes per aquest curs són:

Taller/Xerrada: Prevenir el consum d’alcohol en menors és tasca de tots

Data: Dimarts, 21 de gener de 2020 NOVA DATA A CONCRETAR

Hora-Durada: De 18:30 fins les 20:00h.

Lloc: Biblioteca del centre

Entitat: Fundació Alcohol i Societat.

Breu descripció: El paper de la família és fonamental per la prevenció de conductes de risc relacionades amb el consum d’alcohol en menors.
Tot i que l’adolescència i les conductes de risc dificulten la comunicació en el nucli familiar, és vital disposar de totes les eines i coneixements per poder treballar el consum d’alcohol.

Taller/Xerrada: Gestionar la frustració

Data/Hores: Dimarts, 21 d’abril de 2020

Hora-Durada: De 18:00 fins les 20:00 hores.

Entitat: SAIF – Ajuntament de Barcelona

Breu descripció: Vols conèixer tècniques per gestionar aquesta vivència emocional i poder acompanyar millor als adolescents?
Reflexionarem sobre què és la frustració, quins sentiments ens genera, com tolerar-la, per a què ens serveix i què en podem aprendre.
Combinarem els continguts amb la introducció d’eines pràctiques per conviure amb la frustració i aprendre dels errors.

Les famílies interessades podeu inscriu-re-vos al següent formulari d’inscripció (encara no disponible)

Taller/Xerrada: Els nostres conflictes del dia a dia. Negociem

Data/Hores: Dijous, 14 de maig de 2020

Hora-Durada: De 18:00 fins les 20:00 hores.

Entitat: SAIF – Ajuntament de Barcelona

Breu descripció: Sovint, entenem el conflicte com quelcom negatiu i arribada l’adolescència ens podem desbordar a l’hora de pactar.  Reflexionarem sobre la manera de comunicar-se en aquesta etapa. A partir de supòsits pràctics, compartirem les pròpies estratègies i revisarem com fer peticions de manera assertiva per arribar a acords.

Desitgem comptar amb la vostra participació!!!

Imatge destacada obtinguda de: https://www.vectorizados.com/vector/10992_logos-sobre-familia/