Arribem a la final d’ Mschools Scratch Challenge 2019!

Els alumnes de segon d’ESO Laura Balbin, Eliel Folgar i Héctor Gómez han arribat a la final de l’Scratch Challenge, que s’ha celebrat aquest dissabte 8 de juny a La Farga de l’Hospitalet. Hi han participat 15 equips de diversos instituts de Catalunya i ells representaven el nostre. No han pogut quedar entre els dos primers però hem de felicitar-los per la fantàstica feina que han fet.

És molt complicat arribar a les finals i ells ho han aconseguit desenvolupant una gran feina. Els agraïm tot el temps invertit i les ganes que han mostrat durant el torneig. Moltes gràcies nois! I esperem que ens torneu a representar en algun repte. També hem de felicitar a tots els nois i noies de segon de l’INS Joan d’Àustria que han participat en el projecte. Tot i que no s’han pogut classificar per les finals, tots han treballat de valent i han fet creacions realment originals.

Per qui no sàpiga que és l’Scratch, es tracta d’un programa que serveix per aprendre a programar per blocs; de manera que permet fer aplicacions i jocs d’una manera fàcil i divertida sense la necessitat de conèixer un llenguatge de programació.