Participació a la Lliga de Debat

L’Institut Joan d’Àustria hem participat a l’edició d’enguany de la Lliga de Debat, sent aquesta la nostra primera participació. Aquest 2019 la temàtica escollida ha sigut: “Calen les fronteres entre països?“.

Des de desembre hem estat alumnat de les diferents etapes del centre i tutor preparant-nos pel debat. Primer, vam fer una pluja d’idees sobre la temàtica. A continuació, ens vam repartir responsabilitats i vam començar la fase d’investigació. Posteriorment, vam treballar argumentaris (a favor i en contra) i l’exposició oral.
El resultat ha estat una jornada de debat sa a l’edifici històric de la UB, situat a plaça Universitat, on l’alumnat ha pogut posar a prova les seves dots dialèctiques i expressives, coneixent gent d’altres centres d’arreu del territori dins d’un ambient universitari.