Participació en el HP Code Wars

Per primera vegada alumnes del nostre institut, de quart d’ESO i de primer de SMX, van
participar en el concurs de programació HP Code Wars . Es va dur a terme el passat 2 de març a les instal·lacions de HP a Sant Cugat del Vallès.

La jornada es va dividir en :

• Al matí, la part de concurs on s’havia de resoldre el màxim de problemes programant en Python. Consisteix en 32 problemes, que augmenten progressivament de dificultat i punts a obtenir.
  • Al migdia, ens van oferir un dinar i poder gaudir d’activitats d’esbarjo (jugar futbol, escoltar acudits, caure en uns inflables, etc …)
  • A la tarda cerimònia de premis per als tres primers, per al millor equip de menys 15 anys i la millor disfressa (era Carnaval!!!). Els nostres alumnes van fer una gran participació, quedant els 35 i 59 (empatats amb el 52) de 99 equips. Posteriorment un sorteig (no vam tenir sort) de productes HP i visita explicant les noves impressores

Agraïr des d’aquí l’esforç que han fet els alumnes (des de setembre van començar amb la programació i des del gener en Python) i l’excel·lent organització, ambient i acollida per part de HP.

Ganes de repetir en les HP Codewars 2020!