Optativa de ràdio a l’institut

Bon dia benvinguts a ràdio Sant Martí de Provençals. “L’emisora escolar de l´institut  Joan d´Àustria ¨ al 91.6 del FM. Comencem la programació de la temporada amb el nou programa Dilluns i Divendres amb Colla.

Aquest curs 2015-2016, serem els nous locutors de la ràdio a l’Institut Joan d’Àustria. El nostre objectiu, és informar de notícies importants que tenen relació amb el centre.Tot seguit presentarem a l´equip.

Hola, bon dia. El meu nom és David. Tinc 14 anys i vaig  a la classe de tercer B.Estic a la ràdio perquè m’agrada transmetre informació a la gent i, principalment, parlar.

Bon dia, el meu nom és Yago. Tinc 14 anys i vaig a tercer TC. Estic a la ràdio perquè m’agrada parlar i transmetre informació, perquè em se expressar molt bé i perquè sempre he tingut curiositat, ja que parlen molt bé d’aquesta matèria.

Hola, em dic Poleth, tinc 15 anys i vaig a TC. La ràdio m’agrada perquè és una activitat entretinguda i també m’agrada perquè així pots informar a la gent del que passa.

Bon dia, el meu nom és Judith, tinc 14 anys i la meva classe és TB. La raó del perquè estic aquí és que sempre m’ha fet curiositat la ràdio i m’agrada provar noves activitats.

El meu nom és Nathalia, tinc 13 anys i estic a la classe de TB.Estic aquí, a la ràdio, perquè sempre m’ha agradat molt parlar i preguntar per poder informar i explicar coses a la gent.

Bon dia, em dic Thalia, tinc 14 anys i vaig a TC. Estic a la ràdio perquè m’agrada explicar-li coses a la gent, i aprendre noves coses.

Bon dia, ara em presentaré, em dic Paola Giselle, tinc 14 anys i estudio a l’Institut Joan d’Àustria i faig 3r d’ESO .He escollit aquesta optativa de ràdio perquè m’agrada ser locutora i parlar, sobretot donar informació a la gent.

Bon dia, jo em dic Randa, tinc 13 anys. Vaig a 3r de secundària i estaré a la Ràdio amb els meus companys per aprendre com funciona un dels mitjans de comunicació més útils que tenim.

Això és tot per avui ens acomiadem fins al proper programa de Dilluns i Divendres amb Colla, a Ràdio Sant Martí de Provençals, L’emissora escolar de l´Institut  Joan d’Àustria ¨ al 91.6 de l’FM. Us hi esperem a tots!