JEDAI 2015

La Jornada d’Empresa, Docents i Alumnes d’Informàtica de l’IES Joan d’Àustria.

El proper dijous 5 de març tindrà lloc a l’INS Joan d’Àustria de Barcelona la JEDAI 2015. Durant tot el dia podreu participar en els tallers, les classes pràctiques i les xerrades que s’han organitzat. Aquesta jornada té per objectiu apropar els coneixements de diferents professionals del sector de la informàtica als estudiants dels cicles i a totes les persones interessades de la ciutat.

A continuació trobareu el programa detallat de les Jornades d’Empresa Docents i Alumnes d’Informàtica 2015. Cal fer inscripció a totes les activitats.

09:00 h. Taller pràctic I: La teva primera cançó digital amb Audiotool”, a càrrec del Sr. Joan Iznardo, professor de FP d’informàtica a l’INS Joan d’Àustria.

Taller pràctic II: Programa’t un App Android amb App inventor”a càrrec del Ximo Arenós, professor de FP d’Informàtica a l’INS Joan d’Àustria, i alumnes de 4 ESO de l’INS Joan d’Àustria.

10:00 h. Taller pràctic I: La teva primera cançó digital amb Audiotool”, a càrrec del Sr. Joan Iznardo, professor de FP d’Informàtica a l’INS Joan d’Àustria.

Taller pràctic II:Programa’t un App Android amb App inventor”a càrrec del Ximo Arenós, professor FP d’Informàtica a l’INS Joan d’Àustria, i alumnes de 4 ESO de l’INS Joan d’Àustria.

11:30 h. Taller pràctic I:Crea un servidor de MineCraft amb OpenVZ”, a càrrec del Sr.Santi Peralta, Alumne de 1r d’ ASIX de l’ INS Joan d’Àustria.

12:30 h. Taller pràctic II:Crea un servidor de MineCraft amb OpenVZ”, a càrrec del Sr.Santi Peralta, Alumne de 1r d’ ASIX de l’ INS Joan d’Àustria.

15:30 h. Presentació i inauguració de la Jornada JEDAI 2015

• Presentació a càrrec de la Sra. Aina Bou, directora de l’INS Joan d’Àustria, i del Sr. Martín Martín, cap d’estudis de FP, del citat institut.

15:45 h. Xerrada:Eticom-Som connexió: economia del bé comú en l’àmbit de les telecomunicacions” a càrrec de la Sra. Mercè Botella, emprenedora social, impulsora de la cooperativa Eticom Som Connexió SCCL i membre de l’Associació Catalana de l’Economia del Bé Comú.

16:30 h. Taula rodona:Què cal tenir en compte al muntar una startup tecnològica” presenta i modera el Sr. Carles Caño, professor d’Informàtica de l’INS Joan d’Àustria:

• Sr. Paco Maldonado director d’operacions de Playfulbet.

• Sr. Pablo Casado, chief Architect a Incubio i Fundador de Sonomos Software, SL, Mobile Genius, LLC. CTO a Layers.com, SisuLabs.com i Presive.com

17:30 h. Descans

17:45 h. Xerrada: Confessions d’un administrador de sistemes d’una startup” , a càrrec del Sr.Gabriel Becerra, administrador de sistemes de Playfulbet.

17:45 h. Xerrada: “Coses a tenir en compte al fabricar-se la pròpia impressora 3D (GM)”, a càrrec del Sr.Xavier Rocher, tècnic en desenvolupament electrònic i en automatització i robòtica industrial.

18:30 h. Xerrada:Deadline, gestió de projectes seriosa”, a càrrec del Sr. Frank Bergman, cofundador de Project-Open.

19:15 h. Taller pràctic: “Criptofesteta”, a càrrec de professors i estudiants d’Informàtica de l’INS Joan d’Àustria. Amb el suport de CryptopartBCN.

No oblidis portar el teu portàtil o tauleta per a la Criptofesteta!!

20:30 h. Acte de cloenda de la jornada