Intercanvi Institut Joan d’Austria-College de Heemlanden

Els alumnes de primer de batxillerat del nostre institut han participat, un any més, en un programa internacional d’intercanvi escolar amb l’escola holandesa College de Heemlanden de la ciutat  de Houten.

La experència ha estat intensa, plena de vivències , activitats i noves amistats. Els nostres alumnes han pogut compartir per una setmana la vida amb un grup d’estudiants holandesos, tant a classe com a les seves cases , han tingut també la oportunitat de visitar ciutats com  Amsterdam, Rotterdam i Utrecht i, per suposat, de practicar anglès com a llengua vehicular amb els nous amics que, de ben segur, mantindran per molt temps.

La segona part de l’intercanvi tindrà lloc el proper mes de maig quan el grup d’estudiants holandesos vingui a la nostra ciutat.