Servei de taquilles

L’AMPA disposa d’un servei de taquilles a disposició dels alumnes.

Les taquilles estan instal·lades a la sala d’alumnes del centre. En cada taquilla hi ha espai suficient per deixar l’ordinador i llibres.

Tota persona que vulgui gaudir d’una taquilla haurà de demanar-la a l’AMPA. Per tenir dret a la utilització d’una taquilla tindrà que contractar la taquilla, es farà un dipòsit de 100 euros per quatre anys. (no es retornaran diners per cursos que no s’utilitzi).

La renovació del servei de taquilles es farà quan finalitzi els anys contractats, passat aquets anys si no renova el contracta se entendrà que ja no li interessa la taquilla y es canviarà el codi.

Tota persona que vulgui renovar l’ús d’una taquilla per un any pagarà l’import de 35 euros.

L’usuari de la taquilla ha de tenir cura de la mateixa i avisar immediatament a l’AMPA de qualsevol desperfecte que es trobi, en cas de no fer-ho s’entendrà que el desperfecte ha estat ocasionat pel mateix usuari i es farà càrrec dels danys produïts.

Les taquilles son personals, quedà prohibit el seu ús per altres persones que no siguin els usuaris

Les taquilles podran ser revisades en qualsevol moment per la direcció del Centra, amb la presència de l’alumne afectat i l`AMPA per motius “justificats”.

Al lliurament del dipòsit, l’usuari signarà un document acceptant aquestes condicions i rebrà el codi d’obertura.