Calendari i Informacions curs 2019 – 2020

Benvolgudes mares/Benvolguts pares,
Us trametem aquesta carta per informar-vos d’unes dades importants de cares al proper curs.
MATERIAL PERSONAL QUE CAL PORTAR:
1r. i 2n. D’ESO:
– Estoig complet (llapis, goma, bolígraf, regle petit d’uns 15 cm…)
– Agenda escolar
– Auriculars (perquè compartir-los és poc higiènic)
– 8 llibretes quadriculades, amb marges, mida foli (poden escollir el format, tot i que és preferible sense espiral).
             – Calçat esportiu d’ús exclusiu per al pavelló.
             – Un embolcall reutilitzable per l’esmorzar
                               (el paper d’alumini no està permès en el centre)
3r i 4t. D’ESO:
– Llibretes per a les diferents àrees.. (poden escollir el nombre i el format, tot i que és preferible sense espiral). També poden optar per carpetes o llibretes amb separadors.
– Material bàsic d’escriptura: llapis, goma, bolígraf, regle petit d’uns 15 cm…
– Auriculars (perquè compartir-los és poc higiènic).
– Calculadora tipus Casio fx-82MS.
– Calçat esportiu d’ús exclusiu per al pavelló.
– Un embolcall reutilitzable per l’esmorzar
              (el paper d’alumini no està permès en el centre)
RECURSOS DIDÀCTICS:

Us recordem que tot l’alumnat del centre disposa d’ordinadors portàtils a les aules, un per a cada 2 alumnes, per poder utilitzar durant les activitats lectives i ordinadors de taula per poder utilitzar a les hores de pati. També tenen material didàctic a l’aula (llibres de text i quaderns), així com el llibre de text de les diferents matèries en format PDF que trobaran al Moodle. La nostra plataforma també conté molt material didàctic elaborat per l’equip docent, que és el que fem servir habitualment.

AVALUACIÓ:

L’avaluació és un procés continu i compartit amb els vostres fills o filles i vosaltres. Per mantenir-vos informats dels seus progressos podreu consultar la graella d’avaluació que ells tenen compartida al drive amb el compte personal de l’institut. Haureu d’accedir amb el vostre fill/a perquè necessitareu la seva contrasenya, i així podreu aprofitar per comentar els registres que va fent l’equip docent del seu progrés.

MARC HORARI:
08:000-09:00h Classe
09:00-10:00h  Classe
10:00-10:20h  Esbarjo
10:20-11:20h  Classe
 11:20-12:20h  Classe
 12:20-12:50h  Esbarjo
 12:50-13:50h  Classe
 13:50-14:50h  Classe

Els itineraris i horaris de transport escolar els tindreu enllaçats a la web del Consell
Comarcal:

CALENDARI D’ INICI DE CURS:

Dimecres 12 de setembre: Inici de les classes en l’horari habitual (de 8:00 a 14:50h).

Festes locals (Festa Major de Sils):
– 26 de setembre de 2019
– 27 de setembre de 2019
– 3 d’abril de 2020

Festes anuals:
– 1 de novembre de 2019 (Tots Sants)
– 6 de desembre de 2019 (Constitució)
– 1 de maig (dia del treballador)

Dies de lliure disposició:
– 31 d’octubre de 2019
– 24 de febrer de 2020
– 4 de maig de 2020