L’Institut de Gurb, al 1r Congrés del Voluntariat d’Osona

Aquest matí de dissabte dia 9 de novembre, l’Albert Barniol, professor d’educació física, cap de tutors de 4t d’ESO i coordinador d’activitats i sortides del centre, ha fet una ponència al 1r Congrés del Voluntariat d’Osona en representació de l’Institut de Gurb. El congrés, que s’ha celebrat a la Universitat de Vic, ha estat impulsat per diferents entitats i associacions sense ànim de lucre juntament amb el Centre d’Estudis Sanitaris i Socials (CESS) i l’UHub – Servei a la Comunitat Universitària, i s’ha concebut com una eina de comunicació i d’intercanvi d’experiències i propostes compartides, i també com un espai per posar en valor la figura del voluntari.

L’Albert Barniol ha explicat com a l’Institut de Gurb oferim espais als alumnes on es pot despertar la seva part més altruista o voluntària, concretament des dels serveis comunitaris, el projecte amb Sant Tomàs i l’optativa d’Emprenedoria. Podeu escoltar la seva intervenció a l’enllaç següent:

Agraïm al Congrés la invitació a participar-hi i a l’Albert Barniol que hagi representat el centre en aquest congrés amb aquesta bona intervenció.