L’Erola Cunill i la Cristina Masramon, guanyadores de la beca Amancio Ortega

L’Erola Cunill i la Cristina Masramon de 4t d’ESO han obtingut una beca de la fundació Amancio Ortega per estudiar primer de batxillerat a Estats Units o Canadà. L’objectiu d’aquesta beca és facilitar a joves de 4t d’ESO un procés d’immersió en una cultura estrangera, mentre perfeccionen també l’aprenentatge de l’anglès, durant un curs acadèmic. Les dues alumnes conviuran, cada una, amb una família del país d’acollida.

La beca cobreix el 100% dels serveis necessaris per realitzar un curs escolar a l’estranger: viatges, taxes d’escolarització i matrícula en un institut públic, allotjament, manutenció en una família d’acollida, assegurança mèdica i d’accidents, convalidació de l’any acadèmic i recolzament continuat durant els deu mesos d’estada.

Per aconseguir la beca, les alumnes han passat tot un procés de selecció que ha estat llarg i gens fàcil, però finalment han aconseguit l’objectiu i han fet realitat el seu somni de viure i estudiar, durant un curs escolar, a Estats Units o Canadà. Des del centre els donem l’enhorabona i els hi desitgem molta sort.