Dia Internacional de la Dona i la Nena a la Ciència

Dins del marc del Dia Internacional de la Dona i la Nena a la Ciència, les alumnes de 4t d’ESO que cursen alguna matèria optativa de l’àmbit cientificotecnològic, avui han participat en la taula rodona Què vols ser de gran? Enginyera! al Parc Mediterrani de la Tecnologia de Castelldefels.

L’activitat, organitzada per l’Escola Superior d’Agricultura de Barcelona (ESAB) i l’Escola d’Enginyeria de Telecomunicació i Aeroespacial de Castelldefels (EETAC), ha inclòs testimonis d’estudiants, exestudiants, docents i investigadores de les dues facultats i que han donat a conèixer les seves experiències amb l’Enginyeria, des de diversos àmbits, des del familiar fins al professional i social.

Les alumnes de l’Institut han valorat molt positivament la sortida, que els ha permès resoldre dubtes tot participant en el debat-col·loqui posterior a la taula rodona.