Ja a la venda els embolcalls sostenibles de l’Institut de Gurb

Amb el lema “Sense plàstics anirem, i l’entrepà enrotllarem“, els alumnes de 4t d’ESO del servei comunitari intern de participació han posat en marxa una iniciativa que es va començar el curs passat: la venda de Boc’n’rolls de l’Institut de Gurb. Aquesta iniciativa té com a objectiu principal eliminar el plàstic o paper de plata dels embolcalls de l’entrepà i, així, contribuir entre tots a la cura del planeta. A més a més, la venda d’aquests embolcalls aportarà als alumnes de 4t d’ESO alguns beneficis que aniran destinats al seu viatge de final d’etapa.

A partir d’aquesta propera setmana, els podreu comprar tots els dimarts i dijous al matí, de 8:00 a 8:30 h, a l’entrada de l’institut. No us quedeu sense!!!