Turó Festa 2018
    per Natàlia Aranda - dilluns, 25 juny 2018, 21:55

No podem acabar el curs sense publicar les fotos de la TuróFesta!

Graduació 2018
    per Natàlia Aranda - divendres, 22 juny 2018, 07:17

Ahir es va celebrar la graduació dels alumnes de 4t d'ESO. Enhorabona!

Premis Esforç 2017-18
    per Natàlia Aranda - dilluns, 18 juny 2018, 21:52

Un any més es van lliurar els premis a l'esforç als alumnes del l'Institut Escola Turó de Roquetes. Amb aquest acte es pretén fer un reconeixement a l'esforç personal dels nostres alumnes durant el curs 2017-2018. MOLTES FELICITATS ALS FINALISTES I ALS GUANYADORS!
    Imatge Natàlia Aranda
    Acte de Cloenda del Projecte de Diversificació Curricular (4t ESO)
    per Natàlia Aranda - dilluns, 18 juny 2018, 20:55

Dijous 14 de juny ha tingut lloc, al Parc Tecnològic de Nou Barris, la Jornada de Cloenda de Programes de Diversificació Curricular, amb l’assistència d’alumnes i professorat dels 6 centres educatius que han participat en el Programa, representats del Consorci d’Educació,  d’Inspecció d’Educativa, del Districte de Nou Barris i de les empreses col·laboradores.

Imatge Natàlia Aranda
    Sortida Final de curs (1r, 2n, 3r i 4t d'ESO)
    per Natàlia Aranda - dimecres, 13 juny 2018, 21:04

Avui  1r i 2n d'ESO han marxat al Parc d'atraccions del Tibidabo i els de 3r i 4t d'ESO han passat el dia a la platja de Sitges.

Jornada de cloenda de Grumet
    per Natàlia Aranda - dimecres, 13 juny 2018, 20:47

Els nois i noies de 3r d'ESO han participat a la cloenda del Projecte Grumet de navegació tradicional a vela. Taller en el que van participar durant el primer quadrimestre del curs. La nostra aportació ha estat uns ous farcits, l'hummus, les galetes marineres i un bonic vaixell per presentar-les. Ha estat una vetllada genial!

Llançà 2018 (3r d'ESO)
    per Natàlia Aranda - dimarts, 29 maig 2018, 12:33

L'alumnat de 3r d'ESO va viatjar a Llançà per realitzar part del treball de síntesi i s'ho van passar molt bé!

Imatge Natàlia Aranda
    Taller de costura (4t Div. Curricular)
    per Natàlia Aranda - dilluns, 28 maig 2018, 23:23

Durant el tercer trimestre hem après a cosir a màquina i hem comprovat que no és fàcil aquesta professió. Moltes gràcies a l'Associació de Veïns i Veïnes de Roquetes, especialment a l'Amparo Iturriaga i Marta Naudí.