Graduació Promoció 2015-19
    by Natàlia Aranda - Tuesday, 25 June 2019, 9:25 AM

Aquesta és la invitació per les famílies dels alumnes de 4t d'ESO.

Exàmens de recuperacions
    by Natàlia Aranda - Friday, 14 June 2019, 10:38 PM

Tribunals Treball de recerca de 4t d'ESO
    by Natàlia Aranda - Thursday, 6 June 2019, 9:29 PM

Ja podeu consultar a quina hora i a quin tribunal haureu de presentar el vostre treball de recerca. La llista també es penjarà a l'institut.

Rúbrica Treball de recerca 4t d'ESO
    by Natàlia Aranda - Monday, 3 June 2019, 10:18 AM

Aquí podeu consultar tots els punts que cal que tingui el vostre treball de recerca.

Un pati genial: 1r Premi de conte audiovisual al Districte de Nou Barris 2019
    by Natàlia Aranda - Wednesday, 22 May 2019, 9:37 PM

Avui, 22 de maig a l’Auditori del Parc Tecnològic ha tingut lloc l’acte de lliurament de premis als finalistes dels Jocs Florals de Nou Barris 2019. Vam poder escoltar als nostres alumnes finalistes, llegint al públic fragments de les seves obres, així com visionar els contes audiovisuals premiats. I sabeu què? Ens hem emportat el Primer Premi de conte audiovisual al Districte de Nou Barris 2019.

Guanyadors del I CAMPIONAT ESCOLAR DE REM INDOOR DE BARCELONA
    by Natàlia Aranda - Wednesday, 15 May 2019, 11:07 AM

Enhorabona als nostres alumnes de 4t que ens van representar en el I Campionat de Rem Indoor de Barcelona.

Van guanyar el 1r premi masculí, 1r premi equip mixte 3r premi equip mixte.

Més fotos a Reial Club Marítim de Barcelona -Pàgina Oficial i clicant a la foto.
    .

I CAMPIONAT ESCOLAR DE REM INDOOR
    by Natàlia Aranda - Tuesday, 30 April 2019, 9:30 AM

El proper 11 de maig un grup d'alumnes de 4rt d'ESO participaran en el Primer Campionat de REM INDOOR. Molta sort!!

Un pati genial
    by Natàlia Aranda - Wednesday, 24 April 2019, 8:33 AM

Aquest és resultat de moltes hores de treball de tots i totes les alumnes de primària per crear un conte il·lustrat, narra la creació d'un nou pati de l'escola. Esperem que us agradi