Ajuts de menjador escolar: Curs 2020/2021

Trobareu tota la informació important explicada en aquest  FULL EXPLICATIU (cliqueu aquí)

En aquest document apareixen els documents necessaris, qué és el número IDALU i més dades.

1. DATES:

Les sol·licituds es presentaran de manera telemàtica a través d’un formulari adreçat a l’alumnat que estigui matriculat o preinscrit per al curs 2020-2021, en dos períodes de sol·licituds:

Període de sol·licituds de juny 2020: entre el 23 de juny i el 9 de juliol, ambdós inclosos. El termini per presentar les sol·licituds signades al centre amb documentació, si escau, és fins al 10 de juliol.

Període de sol·licituds de setembre 2020: entre el 7 i el 20 de setembre, ambdós inclosos. El termini per presentar les sol·licituds signades al centre amb documentació, si escau, és fins al 23 de setembre.

2) FORMULARI DE SOLICITUD:

La sol·licitud es pot fer des de qualsevol disposotiu mòbil. Un cop emplenada la sol·licitud i enviada es generarà un resguard de la sol·licitud que caldrà  signar i lliurar al   centre amb la documentació que sigui necessària.

3) INFORMACIÓ NECESSÀRIA PER OMPLIR LA SOL·LICITUD:

• DNI, NIE o passaport de tots els membres de la unitat familiar més
grans de 14 anys. (És un camp obligatori, de manera que sense
aquesta informació no es pot emplenar la sol·licitud.)
• Dades personals: nom, cognoms, domicili…
• Correu electrònic i telèfon mòbil.
• Número IDALU.
• Font dels ingressos.
• Número de compte corrent, en previsió que sigui necessari en un futur,
si hi ha un nou període de confinament, per substituir l’enviament de