NOUS REPRESENTANTS ELECTES CONSELL ESCOLAR

Benvolgudes families,
Ahir varem finalitzar el procés d´eleccions al Consell Escolar de l´Institut Els Tres Turons en els diferents sectors: alumnes, PAS, professorat i pares,mares, tutors.
Us informem dels resultats finals  en el sector alumnes i en el sector pares, mares i tutors:
Nous representants al Consell Escolar sector alumnes:
 MARC BATLLE CASELLAS (Alumne de segon E.S.O)
 JÚLIA FALCÓ CHAMPION (Alumne de segon B.A.T)
Nou representant al Consell Escolar sector pares,mares i tutors:
MARIBEL CAMPOO BARTOLÍ (mare  d´alumne de 4rt E.S,O)
Tota la informació està penjada en el suro del vestíbul de l´Institut.
Volem agrair la seva participació a tots els candidats dels 4 sectors que s´han presentat en aquestes Eleccions del Consell Escolar. També volem agrair la feina feta per tots els membres
voluntaris que han configurat les diferents meses i la participació de tots els que varen venir  a votar.
 I , molt especialment, donem l´enhorabona a tots els candidats electes en cada sector.
Per un Consell Escolar representatiu i plural!! Benvinguts a tots!!
Salutacions.
AMPA 3 TURONS.