Eleccions al Consell Escolar

“Benvolgudes famílies,
Us informem que ja s´ha obert el termini per a la renovació del Consell Escolar de l´Institut Els Tres Turons Sector Pares-Mares-Tutors,  Sector Alumnes, Sector professorat i Sector PAS.
Al suro de l´entrada de l´Institut hi ha penjat ja el llistat de Pares-Mares-Tutors que formen el cens electoral, per la vostra comprovació.
Aquest any toca renovar un membre en el sector Pares-Mares-Tutors,  dos membres en el sector alumnat, tres membres en el sector professorat i un membre en el sector PAS.
Us adjuntem el següent enllaç, on podreu trobar totes les informacions rellevants sobre el funcionament del Consell Escolar
Dades importats:
6 de novembre de 2018: Inici dia per presentar les candidatures.
16 de novembre de 2018: últim dia per presentar candidatures.
Votacions:
– Del sector alumnat: Dilluns 26 de novembre de 9 h. a 14 h. Biblioteca de l´Institut.
– Del sector pares/mares/tutors: Dimecres 28 de novembre de 9h a 17 h. Sala Polivalent.
Us animem a participar!!