CRISI SANITÀRIA PER CORONAVIRUS

Benvolgudes famílies,

Des del passat 13 de març ,  l´Institut Tres Turons està tancat.

De sobte, la vida de les famílies s’ha transformat totalment, degut a una crisi sanitària provocada pel coronavirus, que ha fet que visquem 60 dies en confinament , per prevenir els contagis i protegir a tota la població. En aquest període de temps,  les famílies, docents i alumnes ens hem reinventat i  ens hem adaptat a les noves circumstàncies en que estem vivint. Des de l’Institut, es va proposar fer classes virtuals als alumnes, des del primer moment, per a què no es perdi tot l’esforç que s´havia fet en els dos trimestres anteriors . Els primers dies d’incertesa anàvem tots una mica de bòlit però, poc a poc, ha sorgit una manera diferent de relacionar-se entre alumnes, famílies i docents del centre. Aquest contacte constant, encara que virtual, ha fomentat l’acompanyament emocional i la comunicació. Això fa que surti tot el millor de nosaltres mateixos per ajudar als altres: s’han fet protectors pels sanitaris, famílies que han fet mascaretes de roba solidàries, s´ha cantat en els balcons, s’ha fet música, s´ha aplaudit la tasca de sanitaris, policies, botiguers, residències,…i també s’ha participat en un Sant Jordi diferent, totalment virtual.

I aquí estem, dos mesos després, amb molta incertesa, esperant que pas a pas poguem recuperar una nova normalitat. No abaixeu la guàrdia i cuideu-vos molt. Endavant i molta força!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *