Dos premiats a la primera edició del  Premi de Recerca Vila d’Esparreguera

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

El treball  anomenat Estudi sobre el patrimoni industrial, científic i tecnològic d’Esparreguera dels alumnes Marc Félez i Gemma Serrano guanya el primer premi de la categoria 3r i 4t d’ESO. Aquest treball ha estat dirigit per les tutores Carme Piqué i Marisa Salgado.

També el treball anomenat Repressió del català, aprenentatge en castellà. Estudi de les escoles d’Esparreguera i la prohibició del català durant les dues primeres dècades del franquisme de l’alumna Laura Roig guanya el primer premi de la categoria de batxillerat. Aquest treball ha estat dirigit per la tutora Sagrari Fernández.

Felicitats a tots per la feina ben feta!