Projecte 2n ESO “Posa’t a la pell de…” – 3a Fira de la Ciència i la Tecnologia

Logo dissenyat per Zoe Bogaz i Gina López, alumnes de 4t d’ESO del centre.

Com cada any, es celebra la Setmana de la Ciència i la Tecnologia  amb diferents activitats, exposicions i conferències. Per aquest, el nostre centre organitzarà el dia 13 de novembre la 3a Fira de la Ciència de l’Institut Tordària.

L’alumnat de 2n d’ESO ha estat preparant la fira en el projecte Posa’t a la pell de… Cada equip tindrà un expositor on presentar la seva recerca. Han escollit un personatge històric que hagi fet alguna aportació important en qualsevol camp de la ciència i la tecnologia, n’han fet una recerca biogràfica i us presentaran un dels seus descobriments en forma d’experiment, simulació, maqueta…

Com a novetat d’enguany, també participa a la fira l’alumnat de 4t d’ESO de l’optativa “Ciències aplicades a l’activitat professional amb el projecte Keep calm and love the lab, on us ensenyaran els experiments que han dissenyat i de les optatives de 1r i 3r d’ESO de Robòtica i Scratch amb més sorpreses.

Científics i científiques actuals de diferents camps de la ciència i la tecnologia visitaran la fira per conèixer de primera ma el treball dels alumnes, però també volem mostrar a les famílies tota la feina que han estat capaços de fer. Així doncs, apunteu-vos la data a l’agenda, us hi esperem!