La Mirada del Poeta: recorregut literàri i artístic a la ciutat de Tordera

Com ja us vam anunciar fa uns dies enrere, el passat divendres es va realitzar a Tordera a les 21:30 h una nova edició de la Mirada del poeta. La mirada del poeta és un projecte conjunt de l’Ajuntament de Tordera, la Fundació Teatre Clavé i la Biblioteca de Tordera, amb el suport de la Diputació de Barcelona. Va ser una ruta literària/artística de diversos indrets del nostre poble, on van participar unes 400 persones. El nostre institut ha estat treballant durant els últims mesos per tal de presentar-vos la instal·lació basada en el poema Paisatge de Francesc Parcerisas que es va muntar a la Plaça Miquel Martí i Pol. En la instal·lació es va poder interactuar amb un programari elaborat per l’alumnat amb Snap4Arduino i MakeyMakey que permetia que, a partir del contacte amb diferents elements de la instal·lació, s’encengués la il·luminació i es reproduís l’àudio musicat del poema de Francesc Parcerisas. D’altra banda, alumnes del nostre centre també van actuar com a guies durant tot el recorregut.

A continuació, us deixem un recull de fotografies de l’acte que ens han fet arribat la Jessica Asenso, mare d’un dels nostres alumnes, a qui volem agrair la seva aportació. Si voleu fer-nos arribar més fotografies, podeu enviar-nos un correu a a8073843@xtec.cat.

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>