Escalfant motors: 3a Fira de la Ciència i la Tecnologia

Logo dissenyat per Zoe Bogaz i Gina López, alumnes de 4t d’ESO del centre.

Dimarts 13 de novembre, a les 12:40h tindrà lloc la 3a Fira de la Ciència i Tecnologia de l’Institut Tordària. La fira està oberta a les famílies de l’alumnat participant (heu rebut o rebreu un correu properament).

Daniel Closa i Autet

@nielo40

Gemma Marfany i Nadal

@GMarfanyN

Aquest any, comptem amb la presència de Gemma Marfany i Nadal, doctora en Biologia i professora de Genètica a la Universitat de Barcelona; i Daniel Closa i Autet, biòleg i científic titular de l’Institut d’Investigacions Biomèdiques de Barcelona (IIBB-CSIC). Coneixeran de primera ma la feina realitzada per l’alumnat del centre des del projecte Posa’t a la pell de… de 2n d’ESO, l’optativa de Ciències Aplicades a la Vida Professional de 4t d’ESO i les optatives de Ciència Gamberra, Robòtica i Scratch.

Us hi esperem!!!