El passat 4 de novembre el nostre institut va voler celebrar una de les festes d’origen pagà més importants d’Irlanda i que actualment es celebra durant la nit del 31 d’octubre, dia abans de tots sants. Aquesta diada té les seves arrels a l’antic festival Celta conegut com “Samhain” que significa final de l’estiu i se celebrava al finalitzar la temporada de la collita a Irlanda , coincidint amb el solstici de la tardor.
Durant aquesta nit es creia que els espiritus dels difunts caminaven entre los vius, i es realitzaven festes i rituals sagrats que incloïen la comunicació amb els morts. A més, era habitual col·locar una vela encesa ales finestres per a que els morts trobessin el seu camí.
Durant les dues últimes hores del divendres els nostres alumnes van participar en un concurs de carbasses i pastissos i al final del dia es van entregar els diplomes a la millor carbassa i al millor pastís.
Tot l’equip docent volem donar les gràcies a tot l’alumnat per la seva activa participació!
A continuació teniu un petit recull d’aquest dia:










