Concurs de cal·ligrames

Guillaume Apollinaire. «Paysage» (fragment), Calligrammes, 1918.
Amb la intenció d’incentivar la creativitat literària i artística,
la biblioteca convoca un nou concurs de poesia per a celebrar
el Dia Mundial de la Poesia el dia 21 de març.
BASES
Les composicions seran poemes originals en forma de cal·ligrama.
El poema pot estar… Llegeix més»

Concurs de haikus il·lustrats

Amb la intenció d’incentivar la creativitat literària i artística de l’alumnat del nostre institut, la biblioteca convoca un nou concurs de haikus per a celebrar el Dia Mundial de la Poesia el dia 21 de març.
BASES
Les composicions estaran formades per un haiku original i inèdit… Llegeix més»

Enllaços educatius recomanats a Pearltrees

L’institut disposa d’un directori d’enllaços recomanats pels departaments a Pearltrees creat per la biblioteca de l’institut.

Aquest directori recull enllaços útils per a l’alumnat i s’ha creat per a facilitar l’accés a les pàgines webs més usuals de cada matèria.
A la pàgina… Llegeix més»

Disponibles els materials de batxillerat de l’IOC

El Departament d’Educació, a causa de la situació actual d’excepcionalitat pels efectes del COVID-19, permet l’accés als continguts i recursos educatius autoformatius de batxillerat de l’Institut Obert de Catalunya (IOC).
L’espai Cursos IOC – Batxillerat conté 29 cursos moodle, un per… Llegeix més»

Activitats per als alumnes a causa del tancament pel coronavirus

Seguint les orientacions del Departament d’Educació i dels Serveis Territorials a les Terres de l’Ebre, us informem que s’estan enviant tasques a l’alumnat mitjançant el correu electrònic corporatiu @insdespuig.cat.

El seguiment de les tasques encomanades es farà per aquest mitjà o les plataformes Moodle, Classroom i altres.

Si teniu algun dubte podeu contactar amb els tutors i tutores. L’adreça està disponible a les pàgines dels departaments al web de l’institut.

Us recordem que l’institut disposa d’un repositori de recursos didàctics propi al portal Pearltrees, ordenat per matèries, i que podeu enviar recomanacions de lectura al blog de la biblioteca Recomana’m un llibre amb aquest formulari.

Trobareu més activitats d’autoaprenentage al portal edu365.cat

Primeres jornades de llengües estrangeres

CIMG4804

CIMG4800

20191218_132151 (4)

CIMG4807

CIMG4840

CIMG4850

IMG-20200103-WA0000

IMG-20200103-WA0001

bty

IMG-20191219-WA0012

La darrera setmana abans de les vacances de Nadal el departament de Llengües estrangeres va preparar tot un seguit d’activitats per aprofundir en el coneixement de l’anglès, el francès, l’alemany i l’italià.
Dansa escocesa en anglès, el cantautor Miquel Pujadó en francès,… Llegeix més»

Deu anys de la revista Fem rogle

Ja podeu llegir la revista Fem rogle, la revista escolar del centre del curs 2018-2019.… Llegeix més»