Disponibles els materials de batxillerat de l’IOC

El Departament d’Educació, a causa de la situació actual d’excepcionalitat pels efectes del COVID-19, permet l’accés als continguts i recursos educatius autoformatius de batxillerat de l’Institut Obert de Catalunya (IOC).
L’espai Cursos IOC – Batxillerat conté 29 cursos moodle, un per… Llegeix més»

Activitats per als alumnes a causa del tancament pel coronavirus

Seguint les orientacions del Departament d’Educació i dels Serveis Territorials a les Terres de l’Ebre, us informem que s’estan enviant tasques a l’alumnat mitjançant el correu electrònic corporatiu @insdespuig.cat.

El seguiment de les tasques encomanades es farà per aquest mitjà o les plataformes Moodle, Classroom i altres.

Si teniu algun dubte podeu contactar amb els tutors i tutores. L’adreça està disponible a les pàgines dels departaments al web de l’institut.

Us recordem que l’institut disposa d’un repositori de recursos didàctics propi al portal Pearltrees, ordenat per matèries, i que podeu enviar recomanacions de lectura al blog de la biblioteca Recomana’m un llibre amb aquest formulari.

Trobareu més activitats d’autoaprenentage al portal edu365.cat

Save

Primeres jornades de llengües estrangeres

CIMG4804

CIMG4800

20191218_132151 (4)

CIMG4807

CIMG4840

CIMG4850

IMG-20200103-WA0000

IMG-20200103-WA0001

bty

IMG-20191219-WA0012

La darrera setmana abans de les vacances de Nadal el departament de Llengües estrangeres va preparar tot un seguit d’activitats per aprofundir en el coneixement de l’anglès, el francès, l’alemany i l’italià.
Dansa escocesa en anglès, el cantautor Miquel Pujadó en francès,… Llegeix més»

Deu anys de la revista Fem rogle

Ja podeu llegir la revista Fem rogle, la revista escolar del centre del curs 2018-2019.… Llegeix més»

Concurs de contes breus 2019

Un any més l’Institut Cristòfol Despuig convoca el Concurs de contes breus. Hi pot participar l’alumnat, el professorat i el personal no docent de l’institut, presentant una narració de tema lliure escrita en català, castellà, anglès, francès o alemany abans del divendres 5 d’abril de 2019. El/la guanyador/a de cada modalitat rebrà un premi de 30 euros.

Descarrega’t les bases del concurs.

Fem rogle, per acabar el curs

Ja podeu llegir un número nou de la revista Fem rogle, la revista escolar del centre.
Il·lustrada amb moltes fotografies, es fa un repàs de les nombroses activitats que s’han organitzat al nostre institut al llarg del curs 2017-2018.
A més d’una edició en… Llegeix més»