Disponibles els materials de batxillerat de l’IOC

El Departament d’Educació, a causa de la situació actual d’excepcionalitat pels efectes del COVID-19, permet l’accés als continguts i recursos educatius autoformatius de batxillerat de l’Institut Obert de Catalunya (IOC).
L’espai Cursos IOC – Batxillerat conté 29 cursos moodle, un per… Llegeix més»

Activitats per als alumnes a causa del tancament pel coronavirus

Seguint les orientacions del Departament d’Educació i dels Serveis Territorials a les Terres de l’Ebre, us informem que s’estan enviant tasques a l’alumnat mitjançant el correu electrònic corporatiu @insdespuig.cat.

El seguiment de les tasques encomanades es farà per aquest mitjà o les plataformes Moodle, Classroom i altres.

Si teniu algun dubte podeu contactar amb els tutors i tutores. L’adreça està disponible a les pàgines dels departaments al web de l’institut.

Us recordem que l’institut disposa d’un repositori de recursos didàctics propi al portal Pearltrees, ordenat per matèries, i que podeu enviar recomanacions de lectura al blog de la biblioteca Recomana’m un llibre amb aquest formulari.

Trobareu més activitats d’autoaprenentage al portal edu365.cat

Save

Primer premi de traducció de la jornada de batxibac a la URV de Tarragona

L’alumnat de batxibac del nostre institut, aquest matí ha participat en la V Jornada Francòfona de Batxibac, que ha organitzat el Departament d’Educació de la Generalitat i el Departament de Filologies Romàniques de la URV a l’Aula Magna del campus a Tarragona.
A més d’assistir… Llegeix més»

Hem celebrat el Dia Internacional de la Llengua Materna

Per celebrar el Dia Internacional de la Llengua Materna que se celebra cada any el dia 21 de febrer, un grup d’alumnes han elaborat un cartell, que es podrà veure aquests dies al vestíbul de l’institut, amb les paraules dels quatre elements clàssics (foc, aigua,… Llegeix més»

Sortida a Tarragona al teatre

Dimarts passat dia 4 de febrer l’alumnat de Francès i de batxibac va fer una sortida a Tarragona per anar a veure l’obra de teatre “Le dîner des cons”.

A la Rambla Nova.

Al Balcó del Mediterrani.

A l’interior del teatre.

Es tractava d’una adaptació de l’obra El sopar dels idiotes, del dramaturg i guionista Francis Veber, posada en escena per Transeduca.

Primeres jornades de llengües estrangeres

CIMG4804

CIMG4800

20191218_132151 (4)

CIMG4807

CIMG4840

CIMG4850

IMG-20200103-WA0000

IMG-20200103-WA0001

bty

IMG-20191219-WA0012

La darrera setmana abans de les vacances de Nadal el departament de Llengües estrangeres va preparar tot un seguit d’activitats per aprofundir en el coneixement de l’anglès, el francès, l’alemany i l’italià.
Dansa escocesa en anglès, el cantautor Miquel Pujadó en francès,… Llegeix més»

Èxit de participació en la desena edició del Concurs de microrelats de terror

Divendres 20 de desembre es va fer el lliurament de regals als guanyadors en cada categoria del X Concurs de microrelats de terror.
En aquesta desena edició s’han presentat més de 370 microrelats de terror d’escoles i instituts de les Terres de l’Ebre. Un èxit total… Llegeix més»