Vídeo de cloenda del projecte Tots dansen 2020

En aquest vídeo sentireu i veureu el coreògraf Joao Lima, les formadores Marta Viladrich, els professors i professores Iris Codorniu, Cinta Galiana i Jorge Sanz, així com el 1r tinent d’alcalde de Cultura, Enric Roig, que fa la presentació, el director de l’Institut Cristòfol Despuig, Josep Ramon Subirats, i, sobretot, molts alumnes que hi han participat.

L’any que ve hi tornarem!

Activitats per als alumnes a causa del tancament pel coronavirus

Seguint les orientacions del Departament d’Educació i dels Serveis Territorials a les Terres de l’Ebre, us informem que s’estan enviant tasques a l’alumnat mitjançant el correu electrònic corporatiu @insdespuig.cat.

El seguiment de les tasques encomanades es farà per aquest mitjà o les plataformes Moodle, Classroom i altres.

Si teniu algun dubte podeu contactar amb els tutors i tutores. L’adreça està disponible a les pàgines dels departaments al web de l’institut.

Us recordem que l’institut disposa d’un repositori de recursos didàctics propi al portal Pearltrees, ordenat per matèries, i que podeu enviar recomanacions de lectura al blog de la biblioteca Recomana’m un llibre amb aquest formulari.

Trobareu més activitats d’autoaprenentage al portal edu365.cat

Save

Participem al projecte “PiEFcitos”

PiEFcitos

Des de l’Institut Cristòfol Despuig estem participant en un projecte col·laboratiu juntament amb altres escoles col·legis i instituts de l’estat espanyol.

Actualment, infinitat d’esportistes de reconegut prestigi i diferents disciplines han donat el seu suport mitjançant vídeos. Entre ells: Maverick Viñales (motociclisme), Fermín Cacho (Atletisme), Rafa Pascual (Voleibol), Javier Fernández (patinatge artístic), José Ramón Calderón (NBA) i un llarg etcètera que inclou a joves talents i esportistes paralímpics.

L’objectiu bàsic del projecte és afrontar l’obesitat infantil i per a això hauran de recórrer virtualment totes les províncies de l’estat.

Llegir més»