Premiats XIII Concurs de Microrelats de Terror

Els següents centres tenen alumnat premiat al  XIII Concurs de Microrelats de Terror de l’institut Cristòfol Despuig:

• IE Agustí Barberà
  • Institut Sòl de Riu
  • IE el Perelló
  • Escola Sant Llàtzer
  • Escola Raval de Cristo
  • Institut de Roquetes
  • Institut Dertosa
  • Escola Sant Jordi de l’Ametlla de Mar
  • Institut de Tecnificació d’Amposta
  • Institut Cristòfol Despuig
  • Escola de Xerta
  • Escola… Llegeix més»

Lliurament de butlletins de notes de final de curs

Dilluns dia 27 de juny, a les 12.00 h, tot l’alumnat d’ESO i 1r batxillerat ha de recollir les notes de final de curs.

Juntament amb els butlletins de notes també rebran la informació de com adquirir els llibres, fer els pagaments per al curs vinent, etc.

Si teniu llibres de la biblioteca en préstec, feu el favor de retornar-los.

Sortida al Saló Internacional del Còmic de Barcelona

Divendres 6 de maig, l’alumnat de 1r de batxillerat Humanístic-Econòmic vam fer una sortida a Barcelona.

Al matí vam visitar el Museu Nacional d’Art de Catalunya (MNAC), on vam poder veure les obres mestres del romànic català, algunes de les millors pintures del… Llegeix més»

Crònica de la diada de Sant Jordi 2022

Per a celebrar la diada de Sant Jordi, divendres 22 d’abril es van fer diversos actes relacionats amb els llibres i la solidaritat.

Al pati es va fer un taller de henna, obert a tothom, que va anar a càrrec del Projecte Europeu 41.

La majoria d’actes,… Llegeix més»