Informació important inici de curs

Davant les informacions que han arribat per part de diverses famílies, des de la direcció de l’Institut9 volem informar que:

-Totes les noies i nois matriculats al nostre institut començaran el curs el dia 12 de setembre, amb l’horari que ja es va comunicar.

• 1r d’ESO: dijous 12 de setembre a les 10.30h fins les 12.30h
  • 2n d’ESO: dijous 12 de setembre a les 10.00h fins les 12.00h (Alumnes Comissió Convivència fins les 13:00h)

-Per un retard en la finalització de les obres, estarem durant uns dies ubicats a l’escola oficial d’idiomes (EOI) que està just a davant  del nostre institut.

-Un cop finalitzada la reunió que hi ha convocada el dia 10 a les 18:00h a l’EOI, us mostrarem les aules i els espais que utilitzarem aquests primers dies a l’Escola Oficial (aules, sala de reunions, sala d’actes,…).

-Esperem amb il·lusió a tot l’alumnat del centre el proper dia 12 de setembre. Cap alumne/a del nostre institut haurà d’anar a un altre centre que no sigui l’Escola Oficial d’Idiomes el proper dijous 12.

-Des de l’Institut9 estem treballant intensament dins de les nostres possibilitats, per a que aquesta situació es resolgui en el mínim temps possible. En tot cas, com ja sabeu, la finalització de les obres no depèn del professorat. No obstant, creiem i desitgem que els responsables de les obres ho resoldran aviat i esperem poder tenir  l’edifici  a punt per continuar amb normalitat la nostra tasca docent. Tenim moltes ganes i il·lusió de començar a la nostres pròpies instal·lacions.

Rebeu una cordial salutació,

Equip docent Institut9

1. Gacela Pérez Adame

Dins de les vostres possibilitats també estaba informar a les famílies, fem meu el mateix argument que veu explicar a la primera reunió, “implicació de les families” sense l’informació que en tingut que obtenir per altres vies, ens ha sigut impossible fer recolzament al institut.
    Fer la reunió 48h de començament de curs per informar-nos ens deix sense marge de maniobra. La nostra opinió no ha sigut valorada, degut a que no la hem pogut donar.
    Enenct que l’EOI es la millor opció a data d’avui. Pero es que ja no que altre, evidentment.
    No obstant, gràcies per informar-nos i per la feina feta per poder començar el 12.

1. admin Autor de l'article

Benvolguts/des,

Nosaltres també hem anat sabent la informació amb comptagotes, i a vegades, no era la mateixa del dia anterior. Vam considerar oportú convocar la reunió el dia 10 per poder donar-vos la informació el màxim d’actualitzada possible, ja que avui divendres 6 i dilluns 9 s’havien de dur a terme actuacions que volíem confirmar. Entenem la vostra preocupació. D’altra banda pensem que estar uns dies a l’EOI no ens ha de preocupar i esperem poder començar a les nostres instal·lacions el més aviat possible i així ho hem fet saber als responsables de les obres.
      Gràcies pel vostre suport. Seguim avançant juntes i junts.

Equip INS9