Exposició fotogràfica i xerrada sobre la realitat saharauí

Els nostres alumnes van visitar l’exposició fotogràfica i assistir a la xerrada del reconegut Gervasio Sánchez, foto-reporter  i autor de la mateixa, per conscienciar-los de la realitat saharauí, tant en els camps de refugiats com de les seves vides quotidianes.

“Obrin Fronteres”, les jornades de la Solidaritat i Cooperació, va ser una manera de fer reflexionar a tots els nostres alumnes de la situació real que es viu a altres indrets del món i com o de quina manera es traslladen/afecten aquests problemes a la resta de la humanitat.

L’experiència i les vivències del ponent vers els camps de refugiats saharauís i d’altres punts calents del món, va permetre, al nostre alumnat, assistir a un esdeveniment molt ric en valors de solidaritat, tolerància, respecte, justícia i diversitat.

En el següent enllaç us deixem les fotografies d’aquesta jornada tant reflexiva.